Αρχειοθήκη ιστολογίου


Πηγή: Because We Must


Γράμμα από την Brittany Kenville, διωκόμενη από το Ομοσπονδιακό Σώμα Ενόρκων του Σαν Φρανσίσκο.

Το όνομα μου είναι Brittany Kenville. Έχω κληθεί να παρουσιαστώ σαν μάρτυρας στο Ομοσπονδιακό Σώμα Ενόρκων που συγκλήθηκε στο Σαν Φρανσίσκο, σχετικά με τα γεγονότα που συνέβησαν στο Σάντα Κρουζ, της Καλιφόρνιας το 2008. Τα Ομοσπονδιακά Σώματα Ενόρκων υφίστανται για να καθορίζουν αν υπάρχουν αρκετά αποδεικτικά στοιχεία για να τοποθετηθούν κατηγορίες για κάποιο άτομο ή άτομα. Οι επίσημες κλήσεις χρησιμοποιούνται για τον εξαναγκασμό της εμφάνισης στα Ομοσπονδιακά Σώματα Ενόρκων από οποιαδήποτε η ομάδα της δίωξης πιστεύει ότι μπορεί να δώσει αποδείξεις για να υποστηριχτούν οι υποθέσεις της.

Τα Ομοσπονδιακά Σώματα Ενόρκων λειτουργούν κάτω από μυστικότητα, και οι μάρτυρες που επιλέγονται για να καταθέσουν δεν επιτρέπεται να έχουν δικηγόρο σε αυτή την διαδικασία. Σε υποθέσεις σαν κι αυτές, τα Ομοσπονδιακά Σώματα Ενόρκων χρησιμοποιούνται σαν εργαλείο για να σπείρουν τον φόβο και να τρομοκρατήσουν τους ακτιβιστές, και επίσης να τους εξουδετερώσουν από τις δράσεις τους. Σπέρνουν σπόρους δυσπιστίας μέσα στα κινήματα των ακτιβιστών, και λειτουργούν υπό την υπόθεση πως οι άνθρωποι στις κοινότητες των ακτιβιστών είναι εγγενώς ένοχοι με βάση της μεταξύ τους σχέση. Είμαι ανυποχώρητα αντίθετη σε αυτές τις διαδικασίες. Πιστεύω πως είναι άδικες και μια τρομακτική κατάχρηση εξουσίας εκ μέρους των εισαγγελικών. Η χρήση των Ομοσπονδιακών Σωμάτων Ενόρκων για την παρενόχληση των κοινοτήτων των ακτιβιστών δεν εξυπηρετεί την δικαιοσύνη, αλλά είναι απλά ένα μέσο πολιτικής καταπίεσης.

Συνεργάζομαι με έναν δικηγόρο, και έχω σκοπό να χρησιμοποιήσω κάθε δικαίωμα που έχω ως απάντηση στην κλήτευση μου. Έχω την πλήρη, αμέριστη υποστήριξη της οικογένειας μου, των φίλων μου, και των συντρόφων μου ακτιβιστών. Προτρέπω οποιοδήποτε άτομο έχει κληθεί να προσεγγίσει και να αναζητήσει συμβουλές, να κάνει έρευνα, και να μάθει τα δικαιώματα του για αυτές τις διαδικασίες. Ελπίζω όσοι το διαβάζουν αυτό να μάθουν περισσότερα για το σύστημα του Ομοσπονδιακού Σώματος Ενόρκων και μαζί να σταθούμε ενάντια στην χρήση του ως εργαλείο βασανισμού.

Σε αλληλεγγύη,
Brittany Kenville

Κανένα σχόλιο