Αρχειοθήκη ιστολογίου

Δήλωση της Leah-Lynn Plante

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012


Πηγή: Leah XVX



«Πήγα αντίθετα στις συμβουλές αρκετών ανθρώπων και έκανα κάτι που κάποια δεν πρέπει να κάνει, διάβασα τα σχόλια. Διάβασα τα σχόλια που είχαν γραφτεί σε σελίδες υποστήριξης, άρθρα και φωτογραφίες. Ενώ πολλά από τα μηνύματα ήταν φανταστικά, τόσα πολλά από αυτά είχαν να κάνουν με το πόσο ελκυστική ή μη-ελκυστική με θεωρούσε αυτός που έκανε το σχόλιο. Πίστευαν πως επειδή η φάτσα μου είναι παντού στο διαδίκτυο, είχαν το δικαίωμα να με αποκτηνώσουν και να με μειώσουν σε ένα αντικείμενο, όπως έκανε το γαμημένο κράτος. Δεν είμαι ο αριθμός #42611-086 και δεν είμαι ένας αριθμός στην 0-10 κλίμακα σου για το αν είμαι καυτή ή όχι. Πίστευαν ότι θα απολαύσω αυτή την σημασία αν το ήξερα. Είμαι χαρούμενη που αρκετοί με υπερασπίστηκαν και καταπολέμησαν τον κραυγαλέο μισογυνισμό, ωστόσο ως επί το πλείστον απαντούσαν λέγοντας "σταματήστε να το παίρνετε τόσο σοβαρά". Κάποιος το τράβηξε μέχρι το βαθμό να βγάλει με  photoshop τα τατουάζ από φωτογραφίες ώστε να με κάνει πιο εμφανίσιμη για τα mainstream μίντια. Θα πω τώρα κάτι, και ας είμαι ξεκάθαρη: δεν με νοιάζει για το τι σκέφτεται ο καθένας για την εμφάνιση μου πάνω σε αυτόν τον πλανήτη. Δεν εκτιμάω σχόλια για την εμφάνιση μου. Δεν θέλω τα κοπλιμέντα σας. Δεν χρωστάω σε κανέναν μια υπόκλιση, ένα γλυκό χαμόγελο και ένα "σας ευχαριστώ πολύ". Δεν χρειάζεται να είμαι ευγενική για αυτό, δεν χρωστάω σεβασμό σε αυτούς που δεν δείχνουν σεβασμό σε μένα. Παρατήρησα επίσης ότι άνθρωποι που έκαναν πολλές τυχαίες αναφορές στο άτομό μου υπέστησαν σεξουαλική επίθεση. Αυτό είναι υπερβολικά ανευλαβές, κυρίως γιατί είναι κάτι που απέναντι του έχω έρθει αντιμέτωπη πολλές φορές στην ζωή μου. Είμαι κάτι παραπάνω από ένα πρόσωπο, ένα σώμα, μια (πρώην) κρατούμενη, έναν αριθμό. Για οποιονδήποτε με υποβιβάζει σε αυτά τα πράγματα: είσαι ένας εχθρός μου, όχι σύμμαχος μου, δεν είσαι φίλος μου, δεν είσαι σύντροφος μου, δεν είσαι υποστηρικτής μου και δεν σε εκτιμώ. Έχω περιφρονήσει τον σεξισμό/μισογυνισμό όλη μου την ζωή και τον έχω καταπολεμήσει σε κάθε ευκαιρία, όπως κάνω και αυτή την στιγμή. Αν υποστηρίζετε κάποιους για κάτι που κάνουν, απλά πείτε αυτό. Το τι πιστεύετε για την εμφάνιση τους είναι τελείως άστοχο. Κρατήστε την άποψη σας για τους εαυτούς σας γιατί αν προωθείτε ένα είδος καταπίεσης καθώς προσπαθείτε να πολεμήσετε ένα άλλο, στην πραγματικότητα δεν πετυχαίνετε τίποτα.»

Leah-Lynn Plante

Κανένα σχόλιο